sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Vielä ehtii mukaan...illalla arvotaan

Elämäni ensimmäinen kerta...meinaan kun sain orkidean kukkimaan uudestaan !!! Mieheni on niitä useamman kerran mulle ostanut, mutta olen kyllästynyt lopulta katsomaan kukintansa lopettanutta kasvia ja heittänyt menemään...nyt olin kärsivällinen vuoden ajan ja odotus palkittiin :) Sen kunniaksi mies osti minulle myös uuden kaunokaisen  ♥
 Kukkia on ihana saada, varsinkin kun se tulee yllätyksenä ilman merkkipäivää tai "virallista" syytä :)
 Olohuoneeseen ostin verhoja varten taannoiselta Ikean reissulta harmaat pellavaverhot,
kun se metritavara pellava, jota menin hakemaan, oli loppunut =(
Näistä sitten tuunailen uudet verhot, pitsiä löytyi onneksi omista kätköistä.


Keinutuoliin aloin peittoa suunnitella jo syksyllä, taisin täälläkin siitä mainita. No, niskassa olleen välilevy pullistuman vuoksi oikean käden toiminta kunto on vasta palailemassa kykeneväiseksi virkkaamaan tai neulomaan. Olis niin kiva oppia virkkaamaan muutakin kun noita neliöitä, katellaan miten  käy, yksi uusi idea muhii kyllä päässä ;)

Hei ystäväiset osallistukaahan viel arvontaan (edellinen postaus) jossa palkintona Tarravimman
lahjoittamia sisustustarroja.
Mukaan ehtii vile klo 20 asti !!!
 
Tervetuloa uudet lukijat ♥
Touhukasta sunnuntaita teille jokaiselle :)
 

3 kommenttia:

  1. Osallistun arvontaan!

    Kaunis kukkavarsi tullut orkideaan.

    -Sari

    VastaaPoista
  2. Orgideaa minulla ei ole ollut koskaan..kauniita ne on mutta olen usein luullut että ne on vaikeita kasvattaa joten en ole uskaltunut kokeilla..pitäisiköhän kokeilla mmies on kyllä innokas ostamaan kukkia ja haluaisi paljon viherkasveja ja tykkää myös kukkivista kukista ja hän on se joka meillä kukatkin kastelee joten jos hän saisi orgideankin menestymään..

    VastaaPoista
  3. Taisin myöhästyä arvonnasta...
    Orkidea on upea kukka - voi kun toivoisin olevani parempi viherpeukalo, mulla kukat nääntyy aina.
    Kivaa viikkoa sinne Kotipuroon!

    VastaaPoista

Mukava kun vierailit,viestejäsi on aina mukava lueksia ♥