keskiviikko 20. elokuuta 2014

Kotipuro ennen/jälkeen osa 3

Laajennus osaan tuli  myös kuisti.
(muistutukseksi että asuimme koko remontin ajan täällä kaaoksen keskellä)





Tältä näyttää tänään.
Vasemmalla seinällä on sähkökaappi rumilukset,
joille pitäis ideoida jotain ;) 
Seinän takana kylpyhuone.
Tuosta ikkuna ovesta mennään eteiseen.





Heti meille tullessaan näkee, että täällä
asuu vaaleanpunaisen ystävä ja minimalistin vastakohta ;D
(ihan liikaa tavaraa joka puolella, mut sellanan mä oon ) 








Vieraat tervetulleeksi toivottaa mun lemppari tuikkuhimmelit ♥




Kiireetöntä keskiviikkoa 
Riitta ♥






2 kommenttia:

  1. Nämä on mielenkiintoisia! :)
    Olen mä täällä kuikkinutkin sun remonttihommia ja muita, mutta ei ole tullut juurikaan kommentoitua...

    Kyllä se vain on mahtavaa, kun on remontti tehty! :)

    VastaaPoista

Mukava kun vierailit,viestejäsi on aina mukava lueksia ♥